dinsdag 29 januari 2013

GELUKSKOEKJE GLOSSYBOX JANUARI

Ik ben al sinds april 2012 geabonneerd op de Glossybox, dit is een concept waarbij je maandelijks vijf beauty miniaturen thuis gestuurd krijgt. Elke maand krijg ik dus een verrassingsbox thuis gestuurd, een super leuk concept. Deze maand zat er ook een gelukskoekje bij, zo leuk!! In mijn gelukskoekje zat de tekst: "Waarom altijd zo bescheiden met make-up? Pak dit jaar lekker uit en dazzle jouw geliefde met een verleidelijke look."

 
Ik moet dus gaan voor een verleidelijke look dit jaar volgens mijn gelukskoekje.
Dit waren de (mini)-producten die in de Glossybox van Januari zaten:
1. Modelco - Lip duo lipstick & ultra shine lipgloss
2. Ginvera - Greentea nude cover bb cream
3. Toni & Guy - Shampoo for damaged hair
4. Ahava - All in one toning cleanser
5. Christina Aguilera - bodylotion
Extra: Dr. van der Hoog - gezichtsmasker
 
Ook geïnteresseerd in een abonnement?

2 opmerkingen:

  1. Hahaha leuk. Ik had het ook maar ik vond het niet meer leuk en had ik het opgezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke keer denk ik 'Jaaa' zo leuk. Maar soms valt hij tegen en dan twijfel ik weer. Als ik geld te veel heb ga ik alle boxen abonneren die er zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen