woensdag 30 januari 2013

DE HEMA BEAUTYSTORE IN AMSTERDAM

 
Sinds kort heeft de Hema een beautystore geopend aan de Kalverstraat in Amsterdam en toen ik afgelopen kerstvakantie in Amsterdam was, heb ik de beautystore maar eens een bezoekje gebracht. Toen ik de beautystore binnen kwam keek ik mijn ogen uit, ik wist helemaal niet dat de Hema zo'n groot make-up assortiment had. Er was ook een wand waar alle kleuren nagellakjes van de Hema in te zien waren, erg leuk. Hierboven kun je een foto zien van de nagellakjes. Ik vind de beautystore echt een heel leuk concept. De beautystore was alleen niet heel groot, wat ik wel een nadeel vond. Uiteindelijk heb ik de beautystore verlaten na een aankoop van een eye concealer (één van mijn favoriete make-up producten).
Zijn jullie al bij de beautystore van de Hema in Amsterdam geweest?

2 opmerkingen:

  1. Wow al die lakjes zien er heel gaaf uit! Ik wist niet dat deze store er was, als ik in Amsterdam ben ga ik zeker een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen